آشنایی با تعمیر کولر گازی اسپلیت و انواع این کولر های گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم میگردد , یک بخش برای داخل اتاق و دیگری بیرون از آن که موتور یا این که کمپرسور آن است تا در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌کارگیری شود اما این جور از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در خارج از محیط به خویش اختصاص میدهد .

تعمیر کولر گازی ایستاده

متخصصین تعمیر کولر گازی اسپلیت ما با اشکال جور ها و برندهای این جور کولر گازی شناخت بی نقص دارا‌هستند و میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت شما‌را تعمیر نمایند .

کولر گازی ایستاده معمولا نسبت به سایر کولرهای گازی کاربرد متفاوتی داراست . این مدل کولر گازی بیشتر در مکان های همگانی مانند مغازه ها , مساجد , ترمینال ها و… به کارگیری میگردند . افرادی که قابلیت نصب کولر گازی پنجره ای و یا این که اسپلیت را در خانه خویش ندارند هم از این گونه کولر گازی به کار گیری می نمایند . در‌صورتی‌که که نیاز به کارشناس تعمیر کولر گازی ایستاده دارید از روش ثبت توصیه تعمیرات و یا این که شماره گوشی تلفن های ذکر شده در وبسایت با ما تماس حاصل نمایید . بهره برداري بهينه از کولر گازي

تعمیر کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای برای خنک کردن اتاق های کوچک پباده سازی شده‌است . درین دسته از کولر گازی همگی قطعات اعم از کندانسور , اواپراتور , کمپرسور و کویل خنک کننده در یک باکس قرار داده شده‌است . همینطور در کولر گازی پنجره ای هوای خنک از نصیب داخلی آن وارد و هوای گرم از نصیب خارجی آن به فضای بیرونی منتقل میشود . در حالتی که کولر گازی شما به خیر و خوبی اتاق را خنک نمی‌کند و اختلال دارااست تعمیرکاران ماهر تعمیر کولر گازی پنجره ای ما می توانند در سریعترین زمان ممکن نقص‌ کولر گازی شما‌را حل نمایند .

جابجایی و نصب کولر گازی

جابجایی و نصب کولر گازی یکی تخصصی ترین اموری است که ما در‌این راس سال‌هاست به طور کاملاً ماهر با یاری مجموعه کارشناس و نصاب کولر گازی درگیر به انجام آن هستیم . تعمیرکاران ما با گذراندن دورهای علمی و عملی درگیر به‌این کار شده‌اند که به همین جهت قبلی از انجام کار با توجه به کارشناسی محل نصب کولر گازی , شمارا در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر گازی راهنمایی خواهند کرد و بعداز انجام کارها کارشناسی , کار را همگام با استاندارهای صنعتی و مقررات شهرداری ( زیباسازی نمای ساختمان ) به انجام می رسانند . این راس سال‌هاست که با انعقاد قرار داد با ارگان های دولتی و خصوصی بزرگی همچون : بانک تجارت , شرکت شیبا , مخابرات استان تهران , وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی , شهرداری تهران , مترو خط یک تهران , و… تخصص و صداقت خویش را اثبات نموده است نصاب کولر آبی مشهد

.

سرویس کولر گازی در تهران

مراقبت و سرویس کولر گازی به طور منظم سبب ارتقاء تلاش , کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن می شود .

هرسال با استارت فصل‌تابستان خیلی از مردمان شم گرما می‌نمایند و برای خنک شدن از کولر گازی استفاده می نمایند تا از سرمای آن لذت ببرند البته ما بایستی توجه داشته باشیم که هریک از لوازم‌ خانگی ما سوای در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارا هستند و درصورتی که اگر‌چه وقت یک‌ توشه سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارا‌هستند که احتمالا در اوج گرمای فصل‌تابستان شما‌را از سرمای خودش بی‌نصیب گذارده و علاوه بر هزینه و جستن یک تعمیرکار عالی یک سری ساعتی چه بسا یک سری روزی را در گرما بمانید , به این ترتیب شایسته ترین منش پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن کولر گازی آن را سرویس فرمائید چون تعمیرات اسپیلت و کولر گازی یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بپذیرد . انتخاب شما برای خنک شدن در تابستان سال جاری چیست؟ کولر آبی یا گازی؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید