ایجاد بوی بد فاضلاب روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب

ساخت بوی بد فاضلاب خط مش های از در میان بردن بوی بد فاضلاب
چیزی که بتواند تجربه خوشایند را در آشپزخانه از در میان غالب شود , بوی بدی فاضلاب است . این هنگامی از فاضلاب ناشی می شود بدتر است , زیرا محافظت از آن آسوده نمیباشد درین بخش از نکات اثر گذار منزل داری نمناک تعدادی نکته موجود هست که به شما یاری می نماید از بوی بد فاضلاب خلاص گردید .

پسماندهای غذا و بوی بد ناشی از فاضلاب آشپزخانه

بوی بد ناشی از فاضلاب آشپزخانه معمولا به جهت پسماند غذاها ساخت می شود . هنگامی ظرف ها را می شویید باقی‌مانده غذاها در لوله ها گیر می نماید و در زمان دوران بوی تعفن وحشتناکی ساخت می نماید . باکتری ها و قارچ ها هم سبب ساز این بوی نامطبوع باطن لوله فاضلاب میشوند . رفع رطوبت و نم طرشت غرب تهران

بوی بد فاضلاب

دلایل بوی بد فاضلاب در خانه و راه های از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب

راه و روش های از در میان بردن بوی نامطبوع فاضلاب

برهان بوی بد فاضلاب در منزل چیست؟

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا این که گاز فاضلاب به باطن خانه است . این عطر می‌تواند مستمر باشد و یا این که تنها در زمانهای مختلفی به مشام رسد , می‌تواند مضاعف غلیظ باشد و یا این که بوی رقیقی داشته باشد . همان گونه که شما نیز حس نموده اید این عطر می‌تواند بویی مشابه بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده داشته باشد . می‌تواند در آشپزخانه , سرویس بهداشتی , خزینه و یا این که هرجای دیگر از ساختمان به مشام رسد . معمولی ترین راه و روش برای رهایی از این نقص‌ به کار گیری از محصول ها پاک کننده تجاری است . با این وجود , آن‌ها دو خسارت دارای اهمیت دارا‌هستند : نخستین , آن‌ها لوله هارا پاک می نمایند , البته در صورتیکه به صورت منظم به کار گیری شوند , سبب ساز پوسیدگی لوله کشی خانه میشوند افزون بر آن , آن‌ها گازها و بوهایی را رها می نمایند که فقط اشخاص خاصی می‌توانند آن را تحمل نمایند . آن‌ها به صورت یگانه بر کسانی که حساسیت یا این که آسم دارا‌هستند تاثیر منفی می‌گذارند . تخلیه چاه شمال تهران

روش های از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب با مواد موجود در منزل

دو خسارت دارای اهمیت به کار گیری از محصول ها پاک کننده تجاری

چه گونه بوی بد فاضلاب را از در میان ببریم؟

۴ ترفند برای خلاص شدن از بوی بد فاضلاب

۱ . آب با سرکه و جوش شیرین

فقط چیزی که برای این شیوه نیاز دارید نصف لیتر آب گرم , یه خرده سرکه و جوش شیرین است .

این فرآیند را بایستی دنبال نمایید :

آب را به کاسه به یار ۲۰۰ میلی لیتر سرکه طولانی تر نمایید .

۱۰۰ گرم جوش شیرین طولانی تر نمایید .

می‌بینید برخورد شیمیایی صورت می‌دهد . به این ترتیب سریعا ترکیب را در فاضلاب بریزید .

بعداز نیم ساعت , یک لیتر آب جوش بریزید .

همان گونه که می‌بینید , این روشی مقرون به صرفه و معمولی برای خلاص شدن از بوی بد ناشی از فاضلاب آشپزخانه تان است . همینطور می‌توانید از این کار برای بوی زننده خزینه و سرویس بهداشتی به کار گیری نمایید .

بوی بد فاضلاب

ترکیب آب و سرکه و جوش شیرین برای ازبین بردن بوی بد فاضلاب

۲ . نمک , یخ , لیمو

می‌خواهیم بوی بد فاضلاب را ازبین ببریم و راهبرد پایین چیز دیگری است . از یخ و نمک برای از در میان بردن پس باقی مانده های مواد غذایی که در فاضلاب گیر می‌افتند , به کار گیری نمایید . چطور ؟آسان است : تکه های یخ را به فضا بریزید و نمک را به باطن لوله فاضلاب بریزید .

هرچقدر نیاز است تکرار نمایید و در غایت یه خرده پوست لیمو را طولانی تر تا بوی مرکبات بدهد .

به کار گیری از مرکبات برای رفع بوی بد فاضلاب

۳ . حذف بوهای بد با آب و مخمر

این مخلوط معمولا نتایج مضاعف خیر و خوبی داراست . فقط چیزی که نیاز دارید یک مخمر نان و آب است .

یک فنجان آب به جوش بیاورید . یک بسته مخمر طولانی تر و بگذارید حل شود .

این ترکیب را در فاضلاب آشپزخانه بریزید و بگذارید تمام شب بماند . این ترفند معمولی و ارزان هم می‌تواند در خزینه و رختشوی منزل به کار رود .

۴ . جوش شیرین و سرکه سپید

این شبیه مورد نخستین است , البته فرایند آن یه خرده گوناگون است . یک فنجان جوش شیرین را وقتی که کم آب است , باطن فاضلاب بریزید و مطمئن گردید نو بسته نو را خریده اید .

یک ظرف کوچک سرکه سپید طولانی تر نمایید , که فورا استارت به فوم می شود . پس از ۱۵ دقیقه , یه خرده آب به زیر روان می شود . این فرآیند معمولی هر نوع بوی بد را از فاضلاب آشپزخانه از در میان خواهد پیروزی .

بوی بد فاضلاب

ترکیب جوش شیرین و سرکه سپید برای ازبین بردن بوی بد فاضلاب

سفارش هایی برای پرهیز از پیدایش بوی بد فاضلاب در آشپزخانه

در غایت , ایده خیر و خوبی است که قدم های مشخصی برای اجتناب از بوی بد در فاضلاب آشپزخانه تان بردارید . مهم و بنیادی ترین سفارش , اجتناب از شستن هر نوع مواد باقی مانده در فاضلاب است .

همینطور صابون های ویژه ای که برای شستن ظرف ها به کار می‌روند می‌توانند سبب ساز ساخت چسبیدن خوراک به لوله ها شوند , شگفت زده خواهید شد . شایسته ترین راه و روش برای پرهیز از وقوع این حادثه با پیروی از بعضی از فرآیند نام برده به کار گیری از جوش شیرین است

همان گونه که می‌بینید , داشتن یک آشپزخانه با بوی عالی نا ممکن نمی باشد . از هم اکنون به بعد از آن , شما دیگر هیچ عذروبهانه ای برای فاضلاب آلوده و کثیف ندارید . تنها تعدادی دقیقه وقت بگذارید تا بوهای بد را با این‌راه چاره های معمولی از در میان ببرید

علت های بوی بد چاه های دست شویی و حمام

لوله بازکنی در فرزانه

بوی بد فاضلاب یکی معضلات هر خونه ای میباشد که چه بسا پس از نظافت کردن سرویس بهداشتی بازهم بوی بد اون ازبین نمیره . در اینجا توضیح میدیم علت بوی بد چاه چیه و چطور میتونیم بوی بد رو از در میان ببریم .

بوی بد فاضلاب نشون دهنده نشت گاز فاضلاب میباشد و میتونه عارضه ها مختلفی داشته باشه که در اینجا به مطرح ترین عارضه ها اون می پردازیم :

سیفون سرویس بهداشتی

در اولی تراز برای یافت کردن علت بوی بد فاضلاب بایستی سیفون سرویس بهداشتی رو باز‌بینی کنیم . اعم از کارهایی که برای پرهیز از قیام کردن گاز فضلاب یا این که هیدروژن سولفید در سیستم لوله کشی ساختمان انجام میدن گذاشتن سیفون در لوله ها میباشد . اضافه مواقع سیفون با فلاش تانک نادرست گرفته میشه و لازمه بدونیم سیفون یا این که شترگلو پایین سنگ سرویس بهداشتی گذارده میشه و مدام مانند یک ظرف لبریز آب است . سیفون سرویس بهداشتی مدام یه خرده آب باطن خودش نگه میداره تا بوی بدی از چاه بلند نشه .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید