Categories: حمل نخاله و حمل مصالح

تردد شبانه کامیون های حمل نخاله ساختمانی ، افزایش آلودگی تهران را به دنبال دارد که شهرداری حتما باید ساماندهی کند

معاون محیط زیست انسانی اداره حفاظت محیط زیست اعلام کرد : کار کامیون های سنگین حمل مصالح و نخاله در آخرها شب , منبع مهمی در افزایش ذرات معلق شهر تهران می‌باشند .

تردد شبانه کامیون های حمل نخاله و افزایش آلودگی تهران/ شهرداری ساماندهی نماید

پایگاه خبری محیط بان دماوند ( DEWNA ) : به نقل از خبر نگار مجموعه اجتماعی باشگاه خبرنگاران برنا ; سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در کانال تلگرامی خویش نوشت : ممنوعیت تکان کامیون های سنگین حمل مصالح و نخاله در ساعت ها روز سبب کاهش غلظت ذرات آویزان آلاینده می شود .
در آخرها شب و هنگام کار های تأمین مصالح برای ساختمان‌سازی و حمل نخاله بوسیله کامیون‌های فرسوده و گازوئیلی , پیک ذرات آویزان روند صعودی داراست که‌این دستور منشا مهمی در افزایش ذرات آویزان در شهر تهران به حساب آورده می شود .
براساس قانون , ساماندهی رفت وآمد کامیون‌های در جهت تأمین مصالح برای ساختمان‌سازی و حمل نخاله , وظیفه شهرداری‌هاست و بایستی عمل آنها در قالب شرکت‌های ثبت شده مدیر شود .

افزایش تولید مصالح ساختمانی از خاک و نخاله

شهرداری حمل و نقل – فرازنیوز : معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی اداره مدیر پسماند از احداث سه واحد کارخانه بازیافت خاک و نخاله در مجتمع آبعلی طی ماه‌های آتی‌ خبر اعطا کرد و بیان کرد : پیش‌بینی می‌‌شود با ایجاد تعدد در ایجاد تولیدات مانند شن و ماسه , آسفالت و فرآورده‌های بتنی , شاهد کاهش شایان توجه میزان دفن پسماندهای ساختمانی و عمرانی در پایتخت باشیم .

به نقل از ( فرازنیوز ( به گزارش رابطه ها همگانی و کارها بین‌الملل اداره مدیر پسماند , مهندس حسین گلبخش با اشاره به ساخت روزمره ۵۰هزار تن خاک و نخاله در شهر تهران , تصریح کرد : بخش برنده آنان به پروژه‌های مدیر شهری مانند ساخت‌ وساز پل‌ها , رمپ‌ها , پارک‌ها و بوستان‌ها و یا این که کارها لوله‌گذاری اداره آب و فاضلاب دارای ربط است .

او در همین خصوص افزود : اکثر پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهر بعد از جمع‌آوری به مجتمع پردازش خاک و نخاله آبعلی منتقل و مابقی آن به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه سپرده می‌گردد . مجوزهای لازم برای حمل نخاله ساختمانی با کامیون در سطح شهر تهران

گلبخش , دفن , بازیافت و ساخت مصالح ساختمانی را اصلی‌ترین شیوه رئیس این پسماندها در پایتخت دانست و اظهار داشت : فعلا بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی به وسیله یک کارخانه که در مجتمع آبعلی واقع شده صورت می گیرد . این کارخانه با گنجایش محل ورود روزمره ۳۳۰۰تن از سال ۱۳۹۲ کار خویش را شروع کرده و سهم عمده‌ای در دفع خاک و نخاله جمع‌آوری شده از مرحله تهران برعهده دارااست .

او ادامه بخشید : چیزی نزدیک به ۶۰درصد خاک و نخاله تحویل داده شده بدین واحد , پردازش شده و برای استحصال شن و ماسه مورد به کار گیری قرار می گیرد . ۴۰درصد دیگر هم به طور ریجکت به مرکز ها اختصاصی دفن ارسال می گردد .

بازیافت ایجاد شده از پسماندهای ساختمانی و عمرانی

معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی اداره مدیر پسماند با ابراز خرسندی نسبت به همت این واحد از بهینه‌سازی سیستم پردازش و دفع خاک و نخاله در آینده‌ای نزدیک خبر بخشید و اذعان کرد : هماهنگی‌های حتمی برای ارتقاء تعداد تولید ها بازیافتی ایجاد شده از پسماندهای ساختمانی و عمرانی هم‌چون آسفالت و فرآورده‌های بتنی صورت پذیرفته و امید داریم این پروژه به زودی عملیاتی شود .

او به احداث دو کارخانه دیگر با گنجایش پردازش سالیانه یک میلیون تن خاک و نخاله اشاره نمود و افزود : درپی گرفتن مجوز از وزارت صنعت , معدن و تجارت جهت بازیافت فرآورده‌های بتنی هستیم و پیش‌بینی می‌‌کنیم که دستکم یکی آنان تا سال ۱۳۹۷به بهره برداری رسد .

گلبخش از پروسه ساخت کارخانه‌ای دیگر با توان ساخت روزمره ۱۶هزار تن شن و ماسه , آسفالت و فرآورده‌های بتنی در تیم آبعلی خبر بخشید و یادآور شد : اداره مدیر پسماند و به خصوص معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی متبوعه به سمت هدف ها زیست محیطی شهرداری تهران و به مراد ارتقای تراز تندرست جامعه , اراده خویش برای افزایش و توسعه و گسترش امکانات و فناوری‌های به کار گرفته را جزم کرده و تا به امروز هم گام‌های بلندی دراین باره برداشته است . حمل نخاله ساختمانی قیمت و نمونه قرار داد برای حمل مصالح ساختمانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر فنی

Share
Published by
مدیر فنی
Tags: حمل مصالححمل مصالح و نخالهحمل نخالهنخاله ساختمانی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی ولنجک تهران تمام وقت و همه روزه

شما برای دریافت خدمات لوله بازکنی ولنجک می‌توانید با رفتن به سایت برچسب، سفارش خود را ثبت کنید و با…

2 سال ago

خدمات لوله بازکنی مرزداران تهران

برای استفاده از خدمات شبانه روزی لوله بازکنی مرزداران برچسب میتوانید با مشاهده لیستی که در اول صفحه مربوطه در…

3 سال ago

آموزش به کار بردن توالت فرنگی و روش صحیح نشستن بر روی توالت فرنگی

در گذشته ایرانی ها از نشستن بر روی توالت فرنگی استفاده نمی کردند و به تازگی استفاده از آن خیلی…

3 سال ago

آشنایی با روش مصرف افتابه مسافرتی

 آیا درباره این وسیله مصرفی و جذب کننده یعنی افتابه مسافرتی تا حالا چیزی به گوشتان خورده است و یا…

3 سال ago

آموزش چند راهکار ساده برای بیرون آوردن طلا از چاه توالت

 گاهی اوقات ممکن است از روی غفلت یا به صورت اتفاقی جواهری مثل گردنبند انگشتر گوشواره  در زمان استفاده از…

3 سال ago

آشنایی با نحوه استفاده از بیده توالت فرنگی

استفاده از خودشور توالت فرنگی احتیاج به آموزش دارد در جاهایی که توالت فرنگی بیده دار هست یا در زمان…

3 سال ago