آموزش تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت ها

تعمیر فلاش تانک برای زمانیست که مدت زیادی از آن استفاده شده و اجزای فلش تانک دچار عیب و ایرادی شده اند در این زمان است که باید سیفون توالت فرنگی تعمیر شود تا از هدر رفتن آب جلوگیری شده و بتوانید دوباره از آن استفاده کنید ما در این مقاله به آموزش تعمیر فلاش تانک و دلایل خرابی های رایج در آن خواهیم پرداخت.
فلاش تانک ها به دو دسته روکار و توکار تقسیم می‌شوند برای تعمیر فلش تانک ابتدا باید تشخیص دهید که این ایراد فلاش تانک از کدام قسمت می باشد و سپس برای تعمیر آن از دانش و اطلاعات افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

خرابی فلوتر و تعمیر فلاش تانک

فلوتر مسئولیت کنترل حجم آب را بر عهده دارد. اگر فلوتر خراب شود مشکلاتی از قبیل ریختن حجم زیاد آب و یا نشتی کردن آب به صورت مداوم و یا اینکه آب خیلی کم ریخته می شود وجود دارد. برای تعمیر فلوتر ابتدا باید شیر ورودی فلش تانک را ببندید سپس فلوتر را بردارید و پیچ‌ تنظیم فلوتر را نسبت به حجم آب تنظیم کنید.

زمانی که آب نشتی میکند شما باید تمام واشر ها را بررسی کنید اگر هر واشر شل شده بود باید آن را سفت کنید و دوباره سر جایش بگذارید اگر هر واشری خراب شده بود آن را تعویض کنید در چنین شرایطی متخصصین برچسب لوله بازکنی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فوری و شبانه روزی در محل به شما عزیزان جهت رفع گرفتگی انواع لوله ها و یا خدمات مشابه می باشند کافیست با یک تماس آنها در جریان مشکلات به وجود آمده برای لوله های فاضلاب خود بگذارید.

تعمیر فلش تانک به دلیل خرابی اتصالات پلاستیکی

تمام فلش تانک ها از قطعات پلاستیکی ساخته شده اند ولی بعد از مدتی که عمر آنها تمام می شود خراب شده و باید تعویض شود بیشترین خرابی ها مربوط به قطعاتی است که برای اتصال لوله ها به یکدیگر به کار می‌روند.
اگر شما نتوانستید مشکلات فلاش تانک منزلتان را برطرف کنید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات تکنسین‌های سایت برچسب به صورت شبانه‌ روزی و با قیمتی مناسب و استثنایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته استفاده کنید و در هر منطقه ای از تهران که سکونت دارید مثلا اگر نیاز به رفع گرفتگی لوله های منزل خود دارید و در خیابان شریعتی زندگی می کنید می توانید همین حالا تلفن خود را برداشته و از خدمات لوله بازکنی در شریعتی سایت برچسب استفاده کنید.

گاهی اوقات فلوتر فلاش تانک شما به خوبی بسته نمی شود و آب درون فلش تانک نمی‌ماند در این موقع شما باید دسته فلش تانک را یک یا دو بار بکشید و بعد از اینکه آب تخلیه شد شیر ورودی آن را باز کنید تا فلوتر دوباره سر جای خودش قرار بگیرد.

فلوتر فلاش تانک قطعه ای است که کنترل حجم مایع فلاش تانک را به عهده دارد و با پر و خالی شدن آب، ارتفاع آن کم و زیاد می شود. یکی از علتهای عمده تعمیر فلاش تانک فلوتر آن است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید