آموزش مرحله به مرحله ی سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی

هرگز بی توجهی نکنید . تعمیر و سرویس کولرگازی امری کاملاً تخصصی بوده و می بایست آن را به دست متخصصان تعمیر کولر گازی سپرد . با اینکار نیز در مخارج شما صرفه جویی خواهد شد و نیز قدمت دستگاه شما ارتقا خواهد یافت .

تعمیر کولر گازی

سرویس و تعمیر کولر گازی خویش را به تهران سرویسکار بسپارید . چون تعمیرگاه دارای اعتبار تهران سرویسکار با داشتن نیرو های پیش کسوت و اموزش چشم می‌تواند در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با تضمین سرویس ها تعمیراتی خویش به راحتی تمام مارک های کولرگازی را تعمیر و خدمت کند . قیمت ارزان و کیفیت کار بالا , یکی‌از خصوصیت های ما هست .

چیزی که هیچ گاه نباید فراموش نمائید این است که , همگی اثاثیه و خودرو آلات مکانیکی به سرویس های زمان ای نیاز دارا‌هستند . احتمالا معمولی ترین نمونه در این زمینه ماشین شما باشد . در صورتی‌که در طول مقرر و مطلوب خدمت های موردنیاز انجام نگردد عملا قدمت ماشین کوتاه شده و هزینه تعمیرات آن فراوان زیادتر از خدمت آن خواهد بود . سرویس کولرگازی در تیم تهران سرویسکار با ارزش دوچندان مطلوب انجام می شود . در حالتی‌که درمورد تعمیر و سرویس کولرگازی نیاز به مشورت کردن دارید می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید . شما می‌توانید کیفیت کار مارا با یک توشه تماس آزمون فرمایید .

آموزش مرحله به مرحله ی سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی آشنایی با کولر های گازی و نحوه کار انها

شارژ کولر گازی

قبلی از هر توضیحی می بایست بدانید که شارژ گاز کولرگازی یک کار دوچندان تخصصی بوده و به تجریه و تخصص تعمیرکار مجاز کولرگازی نیاز دارااست .
تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام فعالیت تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی نظیر R22 – R410A – R407A استفاده می کنند که نبود یا این که فقدان آن در‌این سیستم ها همگی سیکل تبرید را مختل کرده و با نقص‌ جدی مواجه می کند . برای نصب , جابجایی , خدمت , تعمیر و شارژ گاز کولرگازی با تهران سرویسکار تماس حاصل نمایید . شما با کامل شدن فرم ثبت درخواست آنلاین و یا این که از روش شماره تماس های تلفنی می‌توانید با ما در رابطه باشید .

جابجایی و نصب کولر گازی

تیم فنی تهران سرویسکار با گروه کارشناس و ماهر نصب کولرگازی , سالیان بخش اعظمی در درحال حاضر سرویس ها رسانی به شهروندان تهرانی بوده است . جابجایی و نصب کولر گازی خویش را به نصاب های تهران سرویسکار بسپارید .

تعمیرکاران ما برای تبدیل شدن به متخصص ها تعمیر و نصب کولرگازی , دورهای علمی و عملی را گذرانده و درگیر بدین کار شده‌اند . به همین جهت با توکل بر تجربه و تخصص خویش پیشین از انجام هر کار با بررسی محل نصب کولر گازی , شمارا در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر گازی ارشاد خواهند کرد . پس از خرید , نصاب کولر گازی , کار را با اعتنا به استاندارهای صنعتی و قانون ها شهرداری ( زیباسازی نمای ساختمان ) به انجام خواهد رساند . این راس سالیان است که با منعقد قرار اعطا کرد با ارگانهای مدنی و محرمانه بزرگی تخصص و صداقت خویش را ثابت نموده است . نصاب کولر گازی مشهد

رفع مشکل بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستاده

علت بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستاده :

یکی علت‌های بالا نرفتن به دور موتور فن داخلی در کولرگازی های ایستاده , کثیفی کویل ھای اواپراتور می باشد . از آنجا که در کولرگازی های ایستاده , مکش ھوا از پشت اواپراتور صورت میگیرد لذا در ظاهر و از نصیب جلو , کثیفی کویل اواپراتور کولرگازی معین نیست و بایستی اواپراتور کاملاً گشوده شود تا کثیفی کویل معلوم گردد .

گذشته از توضیحات بیشتر بایستی بدانید که هر چند با آموزش‌های جانور در‌این وب‌سایت شما میتوانید اکثری از مشکلات مرتبط با کولرگازی خویش را حل نمائید البته کار تعمیر و سرویس کولرگازی کاری تخصصی است و بایستی به متخصصان این فرمان سپرده شود . به همین دلیل ما تهران سرویس‌کار را به شما معرفی می کنیم .

در بالا می بایست بدانید که از ظواهر رویی اوپراتور نمیشود قضاوت کرد . همان‌طور که در تصویر پایین می بینید فین اوپراتور در ظاهر کاملاً تمییز به حیث می رسد

آموزش نصب کولر گازی

فراگیری نصب کولر گازی میان فن های گوناگون نصب دارنده بازار خیر و خوبی هست و با اعتنا به توسعه به کار گیری از کولر گازی نیاز به سرویس ها رسانی در نصب و تعمیر آن هر روز بیشتر از روز گذشته حس می‌شود این مجتمع آموزشی زمان نصب و تعمیر کولر گازی را با بالاترین تراز کیفیت برگذار می نماید و کارآموزان بعداز گذراندن این رشته می‌توانند به راحتی وارد بازار نصب و تعمیرات آن شوند .

زمان فراگیری نصب کولر گازی مجتمع فنی برق یکی‌از پرطرفدارترین حرفه های این مجتمع میباشد . که با منفعت بردن از شایسته ترین اساتید آموزش نصب کولر گازی و کارگاهی مجهز برای فراگیری نصب کولر گازی می‌توانید به تخصص اضطراری برسید .

آموزش مرحله به مرحله ی سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی

دوره آموزش نصب کولر گازی

سرفصل های که در دوره های آموزش نصب کولر گازی آموزش داده می توان به شرح زیر هست :

یادگرفتن نصب کولر گازی و راه اندازی آن به طور تماما عملی و تخصصی در کارگاه مجهز آموزش نصب کولر گازی
یادگرفتن مرحله به مرحله نصب و فعال‌سازی کولر گازی
معرفی گونه های کولر گازی مو جود در بازار
معرفی بدون نقص همه ابزار و امکانات نصب کولر گازی اسپیلت
فراگیری لوله کشی از قبیل خم کردن و لاله کردن لوله مسی برای زمان فراگیری نصب کولر کازی
فراگیری نصب روال تبرید
فراگیری تماما عملی بخش الکترونیکی نصب کولر گازی بهمراه نصب فیوز در کارگاه مجهز
معرفی کارکرد سوزوسرما ساز کولر گازی
یادگرفتن نصب سرماسازی کولر گازی
معرفی همت سیستم تهویه مطبوع
شناخت ظریف اجزای مکانیکی کولر گازی و اجزای الکتریکی کولر گازی و طریقه نصب آنان
فراگیری تماما عملی شارژ گاز کولر
شناخت با قطعاتی مثل فیوز حرارتی اتومات , سنسور دمای کولر و… و شیوه کارایی آن ها انتخاب کولرگازی براساس متراژ محیط و BTU

مزایای دوره آموزش نصب کولر گازی

کلیه مراحل آموزش نصب کولر گازی به طور عملی در کارگاه مجهز برگزار می شود .
برای یاد گیری هر چه خوبتر نصب کولر گازی بایستی همه پروسه فراگیری به طور عملی باشد که کارآموزان گرامی بتوانند با انجام کار عملی یادگیری کافی را داشته باشند . کلیه روند به وسیله خویش کارآموز و پایین بررسی معلم است تا در صورت وجود هرگونه ایراد مدرس پند اضطراری را انجام دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید