آشنایی با نحوه استفاده از بیده توالت فرنگی

استفاده از خودشور توالت فرنگی احتیاج به آموزش دارد در جاهایی که توالت فرنگی بیده دار هست یا در زمان مسافرت به کشور خارجی و همچنین کسانی که عمل جراحی داشتند باید استفاده از خودشور توالت فرنگی را آموزش ببینند.
ابتدا باید خودشور توالت فرنگی را بشناسید سپس روش کار با توالت فرنگی بیده دار را یاد بگیرید و بدونید که به چه صورتی کار می کند.

با خواندن این مقاله با روش استفاده از بیده توالت فرنگی آشنا می شوید و طرز کار خودشور توالت فرنگی را به صورت کامل خواهید دانست.

انواع بیده توالت فرنگی کدامند؟

برای اینکه بتوانید از بیده توالت فرنگی استفاده کنید، باید انواع خودشور فرنگی را بشناسید که دونوع بیده یکی اتوماتیک و دیگری دستی موجود است که روی خود توالت فرنگی قرار داده می شود و مدل دیگری از بیده ها هستند که حالت کاسه جداگانه‌ ای دارند که به دیوار وصل می شوند و روی آن می نشینید.

در ضمن در سایت برچسب علاوه بر این که مقالات آموزشی گوناگونی را مطالعه می کنید، می توانید از لوله بازکن های حرفه‌ ای در سراسر پایتخت نظیر، تکنسین لوله بازكني جنوب تهران کمک بگیرید و با جستجوی محل زندگی خود، بهترین لوله بازکن ها را پیدا کنید و مشکلات گرفتگی لوله ها را به کمک آنها برطرف سازید.

در این نوشته روش های استفاده از توالت فرنگی بیده دار را به صورت دقیق و کامل یاد میدهیم.

از بیده توالت فرنگی متصل چگونه استفاده کنیم؟

کاربا خودشور فرنگی هایی که به کاسه توالت وصل هستند، ساده و راحت می باشد. به این حالتی که بعد از اجابت مزاج برای شستن خود در این بیده مکانیکی دستگیره اش را به طرف جلو کشیده و شیر آب را به اندازه کافی باز کرده و خود را بشویید.

نحوه استفاده از بیده توالت فرنگی اتوماتیک به گونه ای است که دکمه واش بر روی توالت یا روی دسته آن وجود دارد که با زدن آن، آب با فشار به روی شما می ریزد و شما را می شوید. سپس برای اینکه آب قطع شود دکمه استاپ را فشار دهید.

‌استفاده از بیده توالت فرنگی که به صورت کاسه ای می باشد

توالت فرنگی هایی که در خارج از کشور وجود دارد، خودشور آنها به صورت جدا به دیوار وصل می شود و بر روی خود توالت فرنگی قرار داده نمی شود و به حالت کاسه ای می باشد که در کنار توالت گذاشته میشود و برای استفاده از این خودشور فرنگی بعد از اجابت مزاج از روی توالت فرنگی بلند شده و بر روی این کاسه ها می نشینید.

دقت کنید که اگر توالت فرنگی شما گرفته شد، از خودشور یا بیده آن استفاده نکنید؛ زیرا باعث می شود که آب بیشتری جمع شده و اگر بخواهید آن را باز کنید و یا توالت فرنگی را فنر بزنید، باید به مقاله آموزشی فنر زدن توالت فرنگی در سایت برچسب رجوع کرده و آن را بخوانید و خودتان در خانه گرفتگی توالت را از بین ببرید.

در بسیاری از مواقع به دلیل اینکه فنر زنی توالت فرنگی، کاری بسیار دشوار است و ممکن است سیستم لوله کشی و در نهایت خود توالت را مختل بسازد بهتر است از افرادی که دوره های فنی، کار با دستگاه های پیشرفته را گذرانده اند کمک بگیرید تا متحمل به پرداخت هزینه های جانبی بعدی نشوید. سایت برچسب با ارائه خدمات چاه بازکنی در خیابان های مختلف، همانند لوله بازکنی شریعتی ، ستارخان، شهران و… پیوسته و بدون تعطیلی آماده کمک رسانی به شهروندان تهرانی می باشد.

البته در توالت های فرنگی که دارای بیده هستند حتما مراقب باشید که به تجهیزات آن صدمه نزنید و اگر خودتان نتوانستید این گرفتگی ها را برطرف کنید حتما از لوله بازکن های ماهر و باتجربه سایت برچسب استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید