طراحی سرویس بهداشتی مدرن با چند ترفند ساده

به دلیل پیشرفت روز به روز صنعت مد و طراحی، امروزه علاوه بر طراحی داخلی منزل، طراحی سرویس بهداشتی را هم در بر گرفته تا حدی که خواهان اجرای طراحی سرویس بهداشتی مدرن در منازل، ادارات، ساختمان های تجاری و… بسیار زیاد شده است.
این مقاله ترفندهای ساده و بسیار کاربردی و جالب در طراحی سرویس بهداشتی مدرن را به شما آموزش می دهد. اگر به دنبال ایده هایی ساده و ارزان برای تزیین سرویس بهداشتی منزلتان هستید، حتما مقاله “تزیین سرویس بهداشتی” را دنبال کنید.

معرفی و مشخصات سرویس بهداشتی های مدرن

امروزه تعدادی از متخصصان با توجه به علم روز در زمینه دکور و طراحی به این نتیجه رسیده اند که محیطی روشن و ساده، دارای خطوط منظم و به دور از هر گونه شلوغی آرامش خاصی را به انسان می دهد.
این سبک، سبک طراحی مدرن است که امروزه شاهد کاربرد آن در مکان های مختلفی هستیم. یکی از این موارد طراحی سرویس بهداشتی مدرن است.

نکات قابل توجه در طراحی سرویس بهداشتی مدرن

اگر می‌خواهید در منزل خود طراحی سرویس بهداشتی مدرنی کنید باید با توجه به چند امر مهم اقدام به اجرای این طرح کنید.

  • این طراحی به محیطی بزرگ نیاز دارد. در مکان هایی که مساحت آن بیشتر باشد و همچنین سقف بلندتری هم داشته باشد طراحی سرویس بهداشتی مدرن در آن موفق تر است.
  • اگر هزینه طراحی زیادی را برای طراحی سرویس بهداشتی خود در نظر گرفته اید و دچار گرفتگی شده برای باز کردن لوله می توانید با لوله بازکن های متخصص سایت برچسب در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی قیطریه تماس بگیرید تا مشکل گرفتگی منزل شما به سادگی و بدون کثیفی برطرف شود.
  • لازم به پنهان کردن وسایل از جلوی چشم نیست. در طراحی سرویس بهداشتی مدرن به دلیل هماهنگی که میان وسایل و محیط اتفاق می افتد،با اینکه همه‌ی وسایل جلوی چشم هستند، خودشان از چشم دور می مانند. پس در طراحی سرویس بهداشتی مینیمال نیاز به شلوغ کردن محیط با وسایل زیادی نیست.
  • در سرویس بهداشتی استفاده از وسایل کوچک زیاد باعث سقوط ناگهان آنها در چاه توالت یا حمام می شود که این خود باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود که در این صورت می توانید برای در آوردن این وسایل با لوله بازکن های ماهر و کاربلد در سراسر تهران هماهنگ نمایید، مانند سرویس لوله بازکنی سعادت آباد برچسب و یا هر مکانی که نزدیک به محل زندگی شما است تماس بگیرید تا فورا و در عرض نیم ساعت خودشان را به شما برسانند و مشکل شما را برطرف کنند.
  • استفاده از سرامیک های بزرگ و صیقلی در طراحی سرویس بهداشتی مدرن که این سرامیک های بزرگ در کف و دیواره ها محیط را بازتر نشان می دهند و برای داشتن محیطی منطقی و آرام درزها و خطوط سرامیک ها در یک راستا چیده بشوند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید