آجر نسوز را از کارخانه برایتان می آوریم!

آجر نسوز یکی از مدرن ترین و جدید ترین مصالح ساختمانی، در طراحی نما به سبک های مختلف می باشد. بسیار از طرفداران این مصالح، آن را به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ انتخاب می کنند.

آجر آنلاین، مرکز فروش آجر نما نسوز به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد و در این صفحه قصد ارائه مشخصات فنی، نحوه سفارش و دریافت لیست قیمت آجر نسوز را دارد.

دریافت لیست قیمت آجر نسوز نما و ثبت سفارش

با خرید آجر نسوز از کارخانجات آجر آنلاین، علاوه بر سود حاصل از حذف هزینه های واسطه گری، از خدمات رضایت سنجی تیم پشتیبانی ما پس از ارسال و بارگیری محصول بهرمند خواهید شد.

جهت استعلام قیمت و ثبت خرید، کافیست یکی از روش های زیر را امتحان کنید:

  1. تماس با مدیر فروش: ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱
  2. تکمیل فرم مربوطه در صفحه تماس با ما در سایت Ajoronline.com
خرید آجر نسوز نما

کاربردهای آجر نما نسوز در حوزه ساختمانی

شکل ظاهری، تنوع رنگ، تنوع ابعاد، مقاومت و استحکام، نصب آسان و مناسب بودن قیمت آجر نسوز، باعث کاربردهای بسیار زیاد این مصالح در حوزه ساختمانی شده است. در ادامه تصاویری از این کاربردها را می بینید.

آجر نسوز باربیکیو و شومینه

این آجرها از خاک نسوز ساخته و تولید می شوند به همین دلیل از مقاومت دمایی بسیار زیادی برخوردارند. در واقع از ابتدا اصلی ترین کاربرد آن ها، ساخت کوره های صنعتی بوده است، اما امروزه به دلیل زیبایی های ظاهری از آجر نسوز در باربیکیو، شومینه، تنور و… هم استفاده می شود.

آجر نسوز شومینه

“کاربران گرامی آجر آنلاین، در هر کجای ایران که باشند، برای خرید آجر نسوز نما از درب کارخانه و بدون واسطه، می توانند از طریق دکمه سبز رنگ تماس، مستقیما با مدیر فروش ارتباط برقرار کرده و ثبت سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. زمان پاسخگویی، همه روزه، ۸ تا ۲۰ می باشد.”

آجر نسوز تنور

نمای خارجی ساختمان

آجر نسوز مشکی، قهوه ای، قرمز و… با طرح های متنوع آمریکایی، شاموتی، انگلیسی و… از پرکاربردترین مصالح در طراحی نمای خارجی ساختمان ها می باشد که در ادامه پروژه هایی از آن را مشاهده خواهید کرد.

آجر نسوز قرمز
آجر نما قهوه ای نسوز

نمای داخلی ساختمان

برای طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از آجر نسوز سفید طرح رستیک، توصیه می شود. این آجر با ابعاد متنوع، در وبسایت آجر آنلاین به فروش می رسد.

آجر نسوز سفید

آجر نسوز کف فرش

پایداری و مقاومت این آجرها در برابر عوامل مختلف خارجی باعث شده در کف پیاده روها، کف فرش ساختمان های مسکونی، تجاری، هتل ها، رستوران ها و… از آجر نسوز کف استفاده شود.

نسوز کف فرش

آجر قزاقی کف فرش نیز از دیگر مصالح کف سازی است که کیفیت، دوام و زیبایی را به صورت یکجا عرضه می کند. در وبسایت آجر آنلاین می توانید از تصاویر پروژه های آجر قزاقی دیدن کرده و محصولات مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه سفارش دهید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید