شناخت کامل انواع فنر لوله بازکنی

یکی از بهترین روش ها برای باز کردن لوله فاضلاب، استفاده از انواع فنر لوله بازکنی است و شما با شناخت کامل این وسیله می توانید نتیجه بهتری را دریافت کنید.

معرفی خصوصیات انواع فنر لوله بازکنی

برای شناخت و بررسی انواع فنر لوله بازکنی شما ابتدا باید شیوه کار این وسیله را بیاموزید. در نوک فنرها یک پیچ مخروطی شکل وجود دارد که با حرکت دادن آن درون چاه گرفتگی ها را از بین می برد و مواد زائد را بالا می کشد.

این وسیله به دلیل آسیب های احتمالی که به توالت فرنگی وارد می کند، بیشتر برای رفع گرفتگی توالت ایرانی استفاده می شود. اگر تجربه فنرزنی لوله را ندارید بهتر است برای جلوگیری از آسیب رساندن به سیستم لوله کشی فاضلاب، این کار به یک فرد با مهارت بسپارید زیرا هزینه کردن در چنین شرایطی بسیار بهتر از جبران خسارات هایی است که ممکن است از اقدام های خود سرانه با استفاده از انواع فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی های لوله بعدها پرداخت کنید.

خدمات لوله بازکنی سید خندان و دیگر مناطق در سایت برچسب آماده کمک رسانی فوری حتی در مواقعی که ممکن است از منابع دیگر، نتوانید به نتیجه ای برسید به شما شهروندان تهرانی می باشند و در سراسر تهران به محض تماس شما با تکنسین لوله بازکنی برچسب این افراد به محل اعزام می شوند.

نحوه کارکرد انواع فنر لوله بازکنی دستی

برای کار با انواع فنر لوله بازکنی دستی، سر فنر را وارد لوله کرده و در جهت عقربه های ساعت چرخانده و جلو ببرید تا جایی که به گرفتگی برسید، به دلیل قابلیت ارتجاعی سر فنر مواد رسوبی درون لوله خرد شده و از بین می رود.

در صورتی که به طور کامل طرز استفاده از فنر لوله‌ بازکنی را یاد دارید می توانید برای بالا بردن سرعت به انتهای آن، دریل وصل کنید اما حتماً دقت کنید که رعایت نکات ایمنی الزامی است.

آشنایی با طرز کار دستگاه فنر‌ لوله بازکنی برقی

استفاده از فنر لوله بازکنی‌ برقی به دلیل جنس قوی ای که دارد، به کار شما سرعت می بخشد و نتیجه بهتری ارائه می دهد اما دقت کنید که درصورت نداشتن تخصص کافی هرگز این کار را انجام ندهید، زیرا علاوه بر آسیب رساندن به لوله ممکن است به خودتان هم صدمه بزنید.
درصورت نیاز، سایت برچسب آماده رساندن خدمات به شما در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه می باشد که این خدمات در تمامی مناطق تهران از جمله چاه بازکنی طرشت، سید خندان، شهران، ستارخان و… قابل ارائه می باشد. کافیست با یک کلیک از طریق یک تماس، سریعاً لوله بازکن های ما را در جریان میزان گرفتگی لوله و محل آن قرار دهید تا آنها با استفاده از انواع فنر لوله بازکنی، گرفتگی لوله های فاضلاب منزلتان را رفع نمایند.

یک دستگاه فنر لوله بازکنی خوب چه مزایایی دارد؟

دستگاه فنر لوله بازکنی مزایای زیادی دارد و از دو جزء تشکیل شده، یک موتور برای تامین نیرو و فنر که کار اصلی یعنی از بین بردن گرفتگی را انجام می دهد.

این وسیله به برق شهری متصل شده و قابلیت حمل آسان دارد و به دلیل وجود سر فنرهای مختلف، بلند و طولانی گرفتگی های شدید انواع لوله ها را رفع می کند و سرعت کار را بالا می برد.

فنر لوله بازکنی دستی یا برقی

به طور کلی کاربرد فنر لوله بازکنی دستی برای گرفتگی های ساده می باشد، اما درصورت شدید بودن گرفتگی ها نیاز به فنرهای پیشرفته تری دارید.

گرفتگی هایی که معمولا در زمان ساخت وساز و بنایی ها به‌وجود می آیند، از این قبیل رفتگی ها هستند. مثل گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ، قیر و دیگر مصالح ساختمانی. انواع فنر لوله بازکنی برقی برای رفع چنین گرفتگی هایی طراحی شده اند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت در ژاپن

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید