راه های رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، از سخت‌ ترین گرفتگی ها می باشد که به راحتی قابل برطرف‌کردن نیست اما دیگر گرفتگی ها مانند گرفتگی با دستمال کاغذی یا سفت شدن فضولات را می‌توان به راحتی برطرف کرد. اما سیمان جزو آن دسته از گرفتگی ها می باشد که بسیار سخت برطرف می‌شود؛ زیرا سیمان درون لوله  بسیار محکم و سفت می شود.

عامل گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان چیست؟

در خانه های تازه ساز یا خانه‌هایی که در حال بازسازی می باشند گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان بسیار بیشتر اتفاق می‌افتد؛ زیرا ممکن است مقداری از ملات سیمان یا هر ماده دیگری مثل گچ یا خاک در هنگام ساخت و ساز یا بازسازی وارد لوله آب شود و در همان جا سفت شده و محکم گردد.
به محض گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ زیرا به آسانی و خیلی سریع می توانید از خدمات آنلاین و شبانه روزی سایت های معتبر همچون برچسب در تمام نقاط تهران همانند چاه بازکنی غرب تهران استفاده کنید و قبل از بالا زدن چاه و یا وارد آمدن آسیب جدی به سیستم لوله کشی فاضلاب منزلتان جلوگیری کنید.

اقدامات لازم با مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان یا مصالح ساختمانی دیگر، کار راحتی نیست که شما بتوانید خودتان در منزل آن را برطرف کنید و باید شرایط های لوله بازکنی را حتما از پیش بدانید و در این زمینه تجربه کافی داشته باشید.  سایت لوله بازکنی برچسب به صورت شبانه روزی و هر هفت روز هفته به شما خدمات قیمت مناسب در زمینه باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، تخلیه چاه و رفع گرفتگی انواع لوله ها را ارائه می دهد.

اگر هنوز سیمان درون لوله ها سفت نشده، شما می‌توانید با دست یا یک میله مصالحی را که درون لوله ها ریخته شده خالی کنید و سپس مقداری آب جوش یا آب بسیار گرم، درون لوله ها بریزید تا آنها را بشوید و این کار را چند بار ادامه دهید تا مطمئن شده باشید که لوله ها تمیز شده اند.

نکات مهم هنگام گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

نکات مهمی را که باید هنگام گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان بدانید این است که استفاده از اسیدها یا محلول های لوله بازکنی در این مورد از گرفتگی ها هیچ فایده ای ندارند و بیشتر عمر مفید لوله فاضلاب را کم می کنند. برای این مدل از گرفتگی باید از فنر لوله بازکنی استفاده کرد و همچنین فنر باید یک سر فنر مخصوص همراه داشته باشد تا بتواند سیمان را خرد کند و گرفتگی لوله را برطرف نماید.

برای استفاده از دستگاه های لوله بازکنی شما باید مهارت و دانش کافی را داشته باشید، اگر هم این مهارت را ندارید می توانید به سایت لوله‌ بازکنی برچسب مراجعه کنید. این سایت خدمات تضمینی لوله بازکنی را در ۲۴ ساعت شبانه روز و در روزهای تعطیل به شما در تمام مناطق از جمله لوله بازکنی شمال تهران، جنوب و… ارائه می کند کافیست از طریق یکی از این صفحات وارد سایت برچسب شده و در آنجا با جستجوی خیابان محل سکونت خود و یا آشنایانتان درخواست تخلیه چاه و یا لوله بازکنی را ثبت کنید.

نکته آخر این است که شما باید قبل از بازسازی ساختمان ورودی لوله ها را با پلاستیک یا درپوش ببندید و مصالح ساختمانی از جمله سیمان وارد آن نشود و برای شما هزینه بیشتری به همراه نداشته باشد؛ زیرا ممکن است گرفتگی لوله ها به راحتی برطرف نگردد و شاید به لوله ها آسیب وارد شود.

گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان یا مصالح ساختمانی از نوع گرفتگی های سخت و شدید می باشد. برای برطرف کردن آن تنها از ابزار و دستگاه های پیشرفته مثل دستگاه فنر زنی باید استفاده کرد. سایت لوله بازکنی برچسب به شما کمک می کند در هر ساعت از شبانه روز که به چنین مشکلی برخوردید نزدیک ترین لوله بازکن به خود را پیدا کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید