بررسی تفاوت لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا و لوله بازکنی با فنر در این مقاله

گرفتگی لوله احتمالا برای ساختمان شماهم پیش آمده باشد و شما پس از این که نتوانستید با روش خانگی که در بخش اعظم مورد ها بوسیله شلینگ و گونه های و اقسام اسید که تنها برای لوله مضرر میباشند گرفتگی را برطرف نمائید به سراغ اشخاص حرفه ای در موضوع لوله بازکنی می‌روید .

لوله بازکنی با فنر

وقتی که با شرکت  لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس گرفتید به شما دو روش , لوله بازکنی با فنر و لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا را توصیه میکنند و یا این که احتمالا از روش تبلیغات موسسات لوله بازکنی و تخلیه چاه به‌این روش هابرخورد کرده باشید .

البته هریک از این دوروش ابزار منحصر به فرد به خویش را داشته و نیازمند تخصص و تجربه لوله بازکن است که در‌این بخش به معرفی لوله بازکنی با فنر و لوله بازکنی با پمپ ترکم هوا و تفاوت ها و مزیت های انها می‌پردازیم .

فنر بزرگترین و کار امد ترین بخش لوله بازکنی هست که بر پایه ی تجربه ی گروه لوله بازکنی یاسان قبلی از این که دستگاه لوله بازکنی با فنر وجود داشته باشد بوسیله دریل و فنر لوله بازکنی , لوله بازکن اقدام به رفع گرفتکی لوله می نمود . نصب و تعمیرات توالت فرنگی میرداماد تهران فوری

ولی مشکل این روش به دلیل سرعت بالای دریل و فقدان حفاظ بدور فنر باعث میشد فنر به‌سرعت شروع به دوران نماید و به اطراف پرتاب شود ولی با ساخت دستگاه فنر این اختلال در لوله بازکنی بر طرف شد و لوله بازکن سوای کمترین خطری لوله را گشوده می نماید .

همان گونه که اشاره کردیم فنر وسیع ترین بخش لوله بازکنی با فنر بوده و براساس ضابطه هوک هرچه ارتفاع فنر ارتقا یابد نیرو هم بیشتر می شود .

این نیرو را می توان به وسیله دستگاه لوله بازکنی با فنر به باطن لوله منتقل کرد تا با ضربات حاصل از دوران و نیروی فنر عوامل مختلف گرفتگی را برطرف شود .

طبق قانون هوک هرچه فنر قطور تر باشد ضریب سختی فنر هم بیشتر شده و نیروی وارده از سوی فنر هم بیشتر خواهد شد .

مزیت استفاده از روش لوله بازکنی با فنر

این روش برای همه انواع گرفتگی ها به خاطر انعطاف بالای فنر کار امد بوده و معمول ترین روش همگی شرکت ها لوله بازکنی وتخلیه چاه میباشد . چاه بازکنی در فرمانیه شمال تهران شبانه روزی

در صورتی‌که گرفتگی درون لوله از محصول شیشه و یااز محصول دشوار باشد فنر ان را با نیروی فنر طبق ضابطه فیزیک خورد مینماید و لوله را باز می نماید .

فنر در روش لوله بازکنی با فنر میتواند همگی پرز ها و ریشه های احتمالی را به داخل خویش کشیده و گرفتگی را برطرف نماید .

رمز فنر های لوله بازکنی به صورتی ساخته می شود تا هرگونه گرفتگی را تخریب کرده و حرکتی درسمت جلو داشته باشند و همه شی ءها را از رمز منش خویش بردارند .

نکته قابل توجه این است که در صورت افتادن انگشتر یا این که طلا جواهر درون لوله فاضلاب فنر در بخش اعظم موردها ان را به درون خود کشیده و بیرون می اورد .

دستگاه لوله بازکنی با فنر دوچندان کوچک و قابل حمل میباشد و نیاز به برق فشار قادر ندارد و با برق معمولی هم کار می نماید .

روش لوله بازکنی با فنر برای گرفتگی های سخت بسیار کاربرد داراست قسمت سر فنر قابل تغییر برای گونه های گرفتگی ها هست .

در روش لوله بازکنی با فنر برای گونه های مکان ها فنر های منحصر با ارتفاع ها متعدد استعمال می شود مثلا در لوله های ظرفشویی از فنر های باریک و در لوله های بلند فاضلاب از فنر های ضخیم تر به کارگیری می شود که تخصص لوله بازکن در‌این دستور دخیل می‌باشد .

روش کار باز لوله بازکنی با فنر

در روش لوله بازکنی بافنر ابتدا دستگاه را به برق متصل می نمایند و بعدازانکه لوله بازکن فنر متناسب با گرفتگی را تعیین نمود ان را از نصیب منحصر فنر دستگاه عبور داده به صورتی که فنررا تامحل گرفتگی فرستاده تا از ضربه به لوله فاضلاب در محل هایی که گرفتگی نیست خودداری نماید که‌این نشان دهنده ی تخصص شخص لوله بازکن میباشد .

بعد از آن کلید روشن را زده تا فنر استارت به دوران نماید , بعد از ان فنر با نیروی وارده به داخل لوله نفوذ می نماید و مقداری آنگاه کلید دستگاه را معکوس کرده تا فنر با دوران عکس گرفتگی ها را برطرف نماید .

در هنگام لوله بازکنی با فنر اب را بازگذاشته تا به هنگام باز شدن لوله تا با جریان افتادن ناگهانی اب , رفع خطاها موجود مشخص و معلوم شود , آن‌گاه فنر را خارج کشیده تا عوامل گرفتگی لوله به خارج انتقال یابند و از گرفتگی های بعدی جلو گیری شود آن گاه لوله را یکبار با اب شستشو می دهند تا از رفع کامل مشکلات مو جود اطمینان حاصل نمایند .

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

یکی انواع دستگاه های رفع گرفتگی لوله دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا هست که می توان از ان برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی فرنگی , دستشویی ایرانی , لوله های اشپزخانه و حمام استفاده کرد .

دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا در هنگام ازاد کردن هوای باطن مخزن احتمالا صدای مهیبی را تولید نماید .

دستگاه لوله بازکنی باپمپ تراکم براساس دسته به کار گیری و میزان ی ان دارنده اقتدار های گوناگون است .

مجموعه لوله بازکنی یاسان مبنی بر نیاز شما با پمپ های مطلوب لوله فاضلاب ساختمان شما اقدام به رفع گرفتگی لوله های شما می نماید . لوله بازکنی لارک شبانه روزی

دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا از فشار هوا برای باز کردن لوله به کارگیری می نماید و همانگونه که از نام ان معلوم است هوا را درون مخزن خویش متراکم می کند و با ازاد کردن ناگهانی ان گرفتگی را ازمیان بر می‌دارد .

دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا به جهت فشار و نیرویی که وارد می نماید باید به وسیله گروه کاری کارشناس و اشخاص با تجربه مصرف شود تا از بروز خسارت به لوله در اثر فشار بالای دستگاه جلو گیری شود .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید