اشنایی با محلول‌ های چاه‌ بازکن و روش های باز کردن گرفتگی لوله ها

به نظر میرسد دریافت کردن چاه دستشویی در غیر مناسب ترین زمان واقعه می افتد .

روش باز کردن گرفتگی لوله با تنظیم یک محلول لوله بازکن خانگی

خوشبختانه در خیلی از مورد ها شما می‌توانید فارغ از پرداخت هیچ هزینه ای نقص‌ گرفتگی چاه و لوله دستشویی یا این که سرویس بهداشتی را خودتان حل نمایید . ایراد بیشتر این گرفتگی های چاه را میتوانید با به کار گیری از یک … یا این که یک محلول تمیزکننده چاه خانگی که از آب داغ , جوش شیرین و سرکه ساخته شده , حل فرمایید . در گرفتگی های عمیق تر روشهای گوناگون دیگری موجود است .

تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه امیدوار است با ارائه این مقاله آموزشی در ۷ قسمت شما دوستان خوب را در حل خلل تخلیه چاه و لوله بازکنی یاری و کمک کند .

روش اول : تنظیم یک محلول لوله بازکن خانگی

۱ – نصف گالن آب را گرم فرمایید :

در شرایطی که شم میکنید که سرویس بهداشتی به مشقت نگرفته است میتوانید از یک محلول خانگی از مخلوط آب گرم , جوش شیرین و سرکه به جای خرید ادغام های شیمیایی تجاری و کارخانه ای به کار گیری فرمائید . برای این کار ابتدا نصف گالن آب را گرم فرمایید . بعد درحالیکه موادتشکیل دهنده دیگر را درون کاسه سرویس بهداشتی می ریزید اذن دهید برای مدتی آب ولرم شود . در آوردن جسم از چاه صاحبقرانیه شمال تهران فوری

تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه

۲ – یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه به باطن کاسه سرویس بهداشتی بریزید :

جوش شیرین و سرکه یک ترکیب شیمیایی را به‌وجود می‌آورند که برای از فی مابین بردن مانع ها چاه و لوله موءثر است . مخلوط اینها با نیز یک صدای فش فش فراوان را ایجاد می نماید .

آموزش تخلیه چاه و لوله بازکنی

۳ – آب ولرم را درون کاسه دستشویی بریزید :

عملکرد نمایید آن را از نزدیکترین طول به باطن کاسه دستشویی بریزید . فشار آب خویش باعث می شود گرفتگی چاه یا این که لوله زودتر رفع شود .

اموزش تخلیه چاه و لوله بازکنی

۴ – اجازه دهید محلول یک شب بماند :

صبح فردا می‌توانید گشوده شدن گرفتگی چاه یا این که لوله را با آب آزمون فرمائید . در شرایطی‌که جسم خیلی مشقت منجر این فرمان نباشد , این روش بخوبی پاسخ خواهد بخشید . در‌حالتی که با او‌لین فلاش تانک متوجه شدید آب عبور نمی‌کند می بایست از طریق های دیگر را آزمون فرمایید .

دوباره  نیز تاکید میکنیم که‌این روش درصورتی پاسخ خواهد بخشید که مواد طبیعی یا این که غیر رنج ادله گرفتگی چاه یا این که لوله شده باشد!

در حالتی که اختلال رفع نشد با تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه همراه باشید تا روش چهارم را در مقاله آن‌گاه به شما دوستان معرفی نمائیم . با سپاس از اینکه با ما همراه بودید .

هشدار در رابطه محلول‌ های چاه‌ بازکن

به عارضه ها مختلفی ظرفشویی می‌گیرد و آب از سینک به کف آشپزخانه و کابینت جاری می شود و او‌لین فکری که به راز ما می‌زند به کارگیری از محلول های چاه بازکن است .

البته آیا به کار گیری از محلول های چاه بازکن کار صحت است ؟ ما در‌این قاله به‌این سوال جواب می‌دهیم .

به نقل از استکان جم , او‌لین گام و ساده‌ترین روش برای باز شدن مجرای فاضلاب سینک ظرفشویی , باز کردن شترگلو یا این که به عبارتی سیفون تحت سینک ظرفشویی و شایسته ترین روش برای رفع گرفتگی چاهک کف آشپزخانه استفاده از لوله بازکن خانگی است .

به عبارتی وسیله‌ای که با ساخت مکش , محتویات باطن لوله یا این که چاه را با فشار در سمت بیرون جهت دهی می کند و سبب ساز رفع گرفتگی می گردد . به این ترتیب وجود یکی از این وسیله در خانه اضطراری است .

در حالتی که این روش‌ها پاسخ نداد , از مواد و محلول‌های شیمیایی لوله بازکن که دربردارنده ترکیبات اسیدی مایع یا این که جامد می باشند و با حل کردن مواد زاید و لجن به رفع گرفتگی امداد می‌نمایند استفاده نمایید اما در‌صورتی‌که گرفتگی به دلیل گیر کردن یک جسم دشوار در مجرای فاضلاب باشد , می بایست از طریق فنر پرت کردن استفاده فرمایید .

راهنمای استفاده از محلول‌های لوله بازکن

هنگام استفاده از محلول‌های شیمیایی لوله باز کن به‌این نکات اعتنا فرمائید .

محلول مایع را داخل مجرای فاضلاب ریخته , براساس راهبرد درج شده روی بسته‌بندی , بعد از گذشت بازه زمانی زمان قید شده , آب را گشوده فرمایید . باقی ماندن محلول شیمیایی سبب ساز خوردگی لوله‌های فلزی یا این که چه بسا پلاستیکی و سبب ساز پوسیدگی می گردد . لوله بازکنی جانبازان شبانه روزی

در‌صورتی‌که محلول لوله بازکن به صورت جامد است , ‌ آن را در مدخل روزنه فاضلاب بریزید و آب را به طور قطره‌ای روی آن باز نمائید تا در اثر تماس با آب حل و وارد مجرای فاضلاب شود .

بعد از ریختن محلول های لوله بازکن کارکشته مراقب باشید بخار متصاعد شده از این مواد به مجرای تنفسی و مخاط دیده شما نفوذ نکند زیرا زیاد زخم زننده است .

هنگام مصرف این مواد با استعمال از ماسک قطور و یکسری لایه , دهن و بینی‌تان را بپوشانید و در صورت پاشیدن این مواد به درون چشمتان بسرعت و به بازه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از درون به بیرون , چشمتان را با آب بشویید و فورا به دکتر رجوع‌کنید .

محلول‌ های لوله باز کن یک سری جور دارااست ; یک مدل برای رفع گرفتگی ناشی از چربی‌ها و ذرات غذاست و جور دیگر برای رفع تجمع مو بخصوص در مجرای فاضلاب حمام به کار می رود . در نتیجه به نوع محلول لوله بازکن دقت نمایید .

زیرا محلول لوله بازکن یا این که محلول های چاه‌ بازکن در مخلوط با گازهای داخل چاه قادر است خطر ساز شود در مصرف آن زیاده روی نکنید .

شایسته ترین روش پیشگیری از گرفتگی مجرای فاضلاب آشپزخانه , قرار دادن توری روی ترک چاه ظرفشویی و خالی کردن تفاله چای و ما‌نده مواد غذایی در سبدهای کوچک مشبک است و مهم ترین سفارش اینکه مانده چربی یا این که روغن خوراک را داخل مجرای فاضلاب ظرفشویی یا چاه کف آشپزخانه نریزید زیرا چنانچه با آب سرد در تماس باشد , چربی محکم می شود و به دیواره لوله‌ها می‌چسبد و خویش دلیل گرفتگی می گردد .

بر این اصل , مواد چرب را داخل روزنامه ریخته , در سطل آشغال بیندازید و بعداز اتمام شست‌ و شوی ظروف , کمی آب داغ یا این که آب جوش داخل مجرای فاضلاب سینک ظرفشویی و چاهک کف آشپزخانه بریزید . لایروبی چاه و لوله بازکن ولنجک شمال تهران شبانه روزی

اما شایسته ترین کار این است که کار را به کارشناس این کار یعنی شرکت لوله بازکنی بسپارید تا مبتلا زیان نشوید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید