بررسی شیوه های رفع گرفتگی انواع چاه دستشویی ایرانی و فرنگی و علت گرفتن آنها

لوله فاضلاب کفشوی خزینه به عارضه ها پایین مبتلا گرفتگی می شود

نحوه رفع گرفتگی چاه کفشوی گرمابه

امروزه از دستگاه های مدرنی که به گونه های و فرم های مختلفی وجود دارا‌هستند به کار گیری می شود . کار این دستگاه همراه با صدای وزوز شدیدی است و چرخش آن به سوی جلو برای رفع گرفتگی هست .

عوارض گرفتگی کفشوی خزینه داخل شدن چربی و مواد زاید و موی به باطن آن و یا این که داشتن لوله هایی با قطر کم میتواند سبب گرفتگی شتر گلو و جداره لوله فاضلاب میگردند .

برای رفع گرفتگی فاضلاب خزینه از طریق ذیل استفاده نمائید .

لوله بازکنی کفشوی خزینه :

آب جوش را با فشار بسیار گشوده می کنیم و عملکرد کنیم تا با روش پمپ زدن گرفتگی را گشوده کنیم .

در شرایطی که با روش فوق حل نشد و گرفتگی بسیار بود با به کارگیری از محلول اسیدکلریدریک ۱۰ % به کارگیری و با پمپ زدن مداوم لوله را باز کنیم .
اعتنا فرمایید که در صورتی متاع لوله چدن است می بایست از اسید رقیق بکار ببرید و در صورتی از مال پولیکا یا این که مشابه به آن است از اسید به کار گیری نکنید چون که دارنده خواص خورندگی است و سبب ساز خورده شدن آن لوله میشود و بعد از آن آن ترک شدن لوله و نشت آب و … را پیرو دارد . برای گرفتگی در لوله های پولیکا و رفع آن می توانید از مواد منحصر به فرد به آن به کارگیری نمائید که بایستی با آب مخلوط شود . خدمات تعمیر و نصب توالت فرنگی منطقه تهران

شیوه رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی و ایرانی

حتما می بایست بدانید که , برای تغییر دادن مسیر لوله کشی فاضلاب اکثر وقت ها از گونه های متعدد زانویی ها به کار گیری می شود که غالبا به طور ۹۰ و یا این که ۴۵ سکو میباشند و در حفر چاه می بایست به آن ها توجه کرد . هنگامی که چاه بوسیله اشخاص متفاوت تخلیه میشود بایستی بصورت بی نقص عامل ها آن هم سنجیده شود و تخلیه چاه هم یک کدام از کارداران حساس به شمار می‌آید . برای خودداری از نفوذ گاز فاضلاب هم ( و اما حشراتی مثل سوسک ) از سیفون به کار گیری می شود ( در چاه دستشویی , روشویی , کف شور و … ) نیازی به بیان کردن ندارد که گرفتگی های چاه سرویس بهداشتی و لوله فاضلاب اکثر وقت ها در همین زانویی ها و سیفون ها چهره می‌دهد .

روش باز کردن گرفتگی چاه سرویس بهداشتی فرنگی یا  ایرانی

الف ) لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی سیفون دستشویی فرنگی و سینک ظرفشویی با به کارگیری از پمپ :

درین روش بعداز ریختن آب به چاه آغاز به پمپ زدن می‌کنیم . فشار آب اعمال شده بر روی سیفون منجر رفع گرفتگی آن می شود . بعضی وقت ها این فشار سبب می شود که مواد فاضلاب جانور در لوله و چاه سرویس بهداشتی به جلو سوق دهی شوند در فیض می بایست پمپ زدن را تا کسب سود ی بی نقص و گشوده شدن لوله فاضلاب ادامه بخشید .

ب ) به کار گیری دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا به خواسته باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه سرویس بهداشتی فرنگی :

درباره با گرفتگی های شدید لوله فاضلاب که به‌دنبال استفاده از پمپ معمولی باز نمیشوند می توان از دستگاه تراکم هوا به کارگیری کرد . فشار این دستگاه را می توان تهیه و تنظیم کرد و فشار آن را تا چند برابر می شود ارتقاء اعطا کرد . در فشار های بالا این دستگاه , صدای شدیدی تولید می نماید . این دستگاه , هوا را در مخزن خویش با فشار عده کرده و به طور ناگهانی ( بعداز کشیدن اهرم ) هوا را با شدتی مضاعف به درون چاه سرویس بهداشتی و لوله فاضلاب تخلیه می نماید که فیض ی آن گشوده شدن گرفتگی چاه دستشویی یا این که لوله فاضلاب می‌باشد .

ج ) به کارگیری از فنر لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه سرویس بهداشتی :

به کارگیری از فنر لوله بازکنی روشی است که بیشتر به هم پیوسته است و به چشم میخورد و علت آن فاصله و موفقیت دستگاه و همینطور توان آن در گشودن گرفتگی لوله سرویس بهداشتی در مسیر های در حدود چاه فاضلاب و هم اقتدار لایروبی و جرم زدایی آن است . از فنر لوله بازکنی همینطور به مراد حل دادن شی ها جامد به درون چاه دستشویی به کار گیری می شود . درباره با باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی , به کار گیری از فنر ضمانت بیشتری را میتواند به همراه خویش آورد . لوله بازکنی منطقه تهران شبانه روزی

البته خوب تر است در هنگام دریافت کردن سرویس بهداشتی فرنگی از دستگاه تراکم هوا استعمال شود زیرا علت آن این است که فنر لوله بازکنی دارنده نوکی دوچندان تیز و مارپیچی است که در سود ی آن احتمال رساندن زخم به سرویس بهداشتی خارجی موجود هست . لوله بازکنی با فنر چاه گشوده کن سبب ساز می شود تا اشکال مختلف لایه های چربی و موی و مواد زائد از دیواره های لوله فاضلاب هم جدا شوند . به هرحالت در اکثر اوقات موردها نیازی به تعمیرات لوله کشی فاضلاب برای باز کردن گرفتگی لوله نیست و با استفاده یکی از طریق های فوق اختلال گرفتگی بر طرف خواهد شد . لوله بازکنی ایوانک شبانه روزی

بعضی وقت ها ممن است به دلیل تجمع قیر خواه به دلیل ایزوگام خواه به عارضه ها دیگر لوله فاضلاب و در فیض لوله چاه سرویس بهداشتی گرفتگی داشته باشند و یا این که چه بسا شاهد این باشیم که قیر در سیفون سرویس بهداشتی انباشته شده باشد , که علت آن می توان همینطور به‌این عامل باشد که در ساختمان هایی که در نوساز میباشند به دلیل عدم رعایت اصول فنی به وسیله اشخاصی که تخصص کافی را ندارد , اندازه متعددی قیر در سیفون دستشویی یا این که جاهای واجب دیگر توده می شود , در‌این طور مواقع شایسته ترین راه و روش برای رفع گرفتگی به کارگیری از موادی است که وضعیت حلال دارا‌هستند مانند نفت , بدین مراد بایستی نفت را درون سیفون بریزیم و یک ساعتی شکیبایی کنیم و آنگاه ازاین میزان زمان با جسمی دشوار مانند فنر , قیر را با نفت ادغام کنیم تا در آن حل شود , پس از سپری شدن پروسه و حل شدن قیر می توان با ریختن میزان بیشتری نفت محلول را به درون چاه حل دهیم , و در پایان آب جوش به درون سیفون بریزیم و از خالی شدن آن مطمئن شویم و به‌این روش گرفتگی متبوع را رفع کنیم .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید