چه اشتباهاتی و کار هایی را نباید در حین گرفتگی لوله برای باز کردن لوله انجام داد

در صنعت قطعه‌های ( درونی ) لوله‌ کشی میتوانند از جنس چوب , شیشه , فولاد , آلومینیوم , پلاستیک و سیمان باشند ; چه بسا گهگاه در صنعت برای قطعه‌های لوله‌ کشی از تیتانیوم , کروم و دیگر آلیاژهای فولاد هم منفعت می برند .

لوله كشی ( توزیع آب و دفع فاضلاب )

لوله ‌کشی به نصب لوله‌های فلزی یا این که سیمانی و غیره با انگیزه انتقال مایعات , گازها و در بعضا مورد ها جامدات کوچک اطلاق میگردد . همینطور به همگی لوله كشی‌های دستگاه‌ها و وسایل بهداشتی شبكه‌های توزیع آب و دفع فاضلاب ساختمان هم لوله كشی میگویند .

سیستم لوله كشی را لوله‌ها اتصالات و همین‌طور شیر فلكه‌ها تشكیل می دهند .

در صنعت قطعه‌های ( درونی ) لوله‌ کشی میتوانند از جنس چوب , شیشه , فولاد , آلومینیوم , پلاستیک و سیمان باشند ; چه بسا گهگاه در صنعت برای قطعه‌های لوله‌ کشی از تیتانیوم , کروم و دیگر آلیاژهای فولاد هم منفعت می برند .

در پیشین برای لوله‌ کشی در خانه‌ها از لوله‌های سربی به کارگیری می‌کردند البته امروزه لوله‌های غیر سربی برای دستور به کار برده می شوند .
لوله‌کشی در خانه‌ها برای انتقال دادن آب و گاز به خانه‌ها و باغچه‌ها و همینطور تخلیه فاضلاب صورت قبول می کند . یک سری سالی است که از لوله‌های پولوپیرن ( لوله سبز ) برای لوله کشی آب در منازل , تاسیسات و … به کار گیری میشود . لایروبی چاه توپخانه مرکز تهران

هدف از لوله كشی آب و فاضلاب

هدف از لوله كشی آب و فاضلاب علی الخصوص در شهرها تهیه و توزیع صحیح و پاكیزه آب تصفیه شده برای آشامیدن و مصارف دیگر بهداشتی و همینطور بیرون نمودن فاضلاب به‌وجود آمده از محیط مسكونی می باشد .

هر چند لوله كشی آب و فاضلاب کاری معمولی و معمولی به حیث میرسد البته در شرایطی‌که بر پایه ی اصول درست صورت نپذیرد علاوه بر اینكه قابلیت و امکان داراست از لحاظ اقتصادی باعث به ضرروزیان شود سبب ساز گرفتاری‌ها دیگری هم می گردد .

به همین بهانه بایستی توجه داشت که لوله كشی ساختمان می‌بایست مطابق نقشه درست و عملی صورت گیرد .

کاربردهای لوله‌ کشی

لوله‌ کشی برای مورد ها تحت مورد استفاده است :

• لوله‌ کشی آب سرد و گرم در نصیب تاسیسات ساختمانی
• استفاده در بخش تاسیسات صنعتی
• جهت انتقال دادن مواد شیمیایی ( بازی و اسیدی )
• سامانه‌های پنوماتیک و هوای فشرده
• قابل استفاده در شبکه‌های آبرسانی شهری , صنعتی و کشاورزی

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله فاطمی مرکز تهران فوری

اشتباهاتی که نباید در زمان گرفتگی لوله انجام داد!

متاسفانه بخش اعظمی از اشخاص هنگام گرفتگی لوله یا این که چاه کارهایی انجام اعمالی را انجام می دهند که منجر به‌وجود وارد شدن مشکلات وسیعتری میگردد . برای مثال در هنگام گرفتگی چاه توالت از میله های فلزی و یا این که چوبی استفاده می نمایند این کار خیر فقط سبب ساز باز شدن لوله و یا این که چاه توالت نمیشود بلکه سبب شکستگی لوله و یا این که سوراخ شدن آن هم می‌شود .

به کار گیری نمودن از اسیدهایی با درصد بالا , جوهرنمک و … که برای لوله بازکنی بکار میروند هم اعم از مورد ها دوچندان خطرناک است که سبب ساز سوختگی دست , پا و یا این که حتی‌د‌ر برخی موردها صورت اشخاص می شود .

مهم ترین مشکلی که با استفاده نمدون از اسید به‌وجود می‌آید گشوده شدن آب بندی و چسب لوله های فاضلاب پولیکا و خمیده شدن آنان می شود ; این امر به مرور زمان منجر بوجود وارد شدن نم و رطوبت و یا این که چه بسا چکه آب در طبقات زیرین می شود .

فنر زدن از سایر شغل های نادرستی است که در اینگونه موردها بوسیله بعضی اشخاص انجام می شود که‌این دستور هم به نوبه خویش مشکلات و فساد هایی را پیرو خواهد داشت .

تخلیه چاه و لوله بازکنی

آیا می‌دانید هر ساله تعدادی چاه بخاطر لبریز بودن و نم ریزش می نماید آیا میدانید نیاز دارا هستند دستکم هر ساله یک توشه بازدید شوند تا از ریزش آن‌ها پرهیز شود .
لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج سبب پرهیز از پیدایش ریزش فرسودگی و دیگر مخاطرات این چنینی می شود .

این مخاطرات مضاعف دور از شوخی می‌باشند و در‌صورتی‌که رعایت نشود و توجهی به آن نشود سبب پیدایش رویدادها بزرگ و جبران ناپذیری میشود .

در شرایطی‌که بیش تر از ۲ یا این که ۳ که چاه فاضلابتان را تخلیه نکرده اید اکنون نیاز به تخلیه چاه کرج دارید که بلافاصله چاه هایتان تخلیه شود

به مراحل حفاری چاه که به وسیله دست , ابزار و خودرو آلات انجام می‌گیرد به اصطلاح حفر چاه تازه گفته می شود .

حفر چاه جدید عملیاتی با اهمیت و تخصصی به شمار می‌رود , به نحوی که بایستی قبلی از حفاری محاسبات دقیقی اعم از سنجش موقعیت زمین , عمق تقریبی چاه , جور چاه , مساحت چاه , دهنه و … صورت گیرد تا اشتباه و خطرها احتمالی حفاری به دستکم ممکن رسد . لوله بازکنی شهرک هما

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید