راهنمای نصب لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن در گونه های لوله پلی اتیلن تک جداره , لوله پلی اتیلن کاروگیت , لوله پلی اتیلن فاضلابی , لوله پلی اتیلن پایین فشار , لوله پلی اتیلن فشار توانمند , لوله پلی اتیلن آبرسانی و لوله پلی اتیلن گازرسانی قابلیت و امکان انتقال آب‌آشامیدنی , فاضلاب , موادشیمیایی , دوغاب , پسماندهای سمی و گازرسانی را دارا‌هستند . امروزه استعمال از لوله پلی اتیلن در کانال آبرسانی و گازرسانی و فاضلاب و دیگر مورد ها رو به ارتقاء است و در پروژه های اجرائی بخش اعظم مواقع لوله پلی اتیلن را جایگزین گونه های دیگر لوله‌ نموده‌اند . استحکام , استمرار بالا و خط مش نصب سهل وآسان و نادر هزینه لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن درین تصمیم گیری برای استعمال از لوله پلی اتیلن دوچندان اثرگذار بوده است .

جهت نصب لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن موارد زیر باید رعایت گردند:

لوله بازکنی نبی اکرم شبانه روزی

برش لوله پلی اتیلن

نظافت کردن لوله پلی اتیلن و متعلقات و اتصالات پلی اتیلن

نصب لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن

نصب شیرآلات و اتصالات پلی اتیلن

پشت بندها و مهارهای بتنی لوله پلی اتیلن

خاکریزی مقدماتی روی لوله پلی اتیلن های نصب شده

پاک نمودن خطوط لوله پلی اتیلن چاه بازکنی سهروردی مرکز تهران شبانه روزی

تست هیدرواستاتیک خطوط لوله پلی اتیلن نصب شده

سود تست های کیفی و اجرا شده لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن

کامل شدن خاکریزی و کمپکت روی لوله پلی اتیلن های نصب شده

بقیه ویژگی ها فنی همگانی لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن

خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی بلوار امین قم

برش لوله اتیلن

در صنعت لوله کشی مدام از لوله پلی اتیلن بطول شاخه بدون نقص استعمال نمی شود , در بخش اعظمی مورد ها نیاز به ایجاد قطعات لوله پلی اتیلن کوتاه خیس از شاخه های بدون نقص لوله پلی اتیلن مو جود پیدا شود . درین مورد ها بایستی با مقدار کردن و براندن لوله پلی اتیلن از ارتفاع شاخه دارای اهمیت , قطعه لوله پلی اتیلن متبوع را تشکیل داد . برش لوله پلی اتیلن بایستی طوری صورت پذیرد که رمز لوله پلی اتیلن های حاصل از برش , تندرست بوده و آسیبی به لوله پلی اتیلن وارد نیاید .

جهت نصب لوله پلی اتیلن بریده شده بایستی بازه زمانی برش شده لوله پلی اتیلن , کاملاً عمود بر محور لوله پلی اتیلن باشد . برای برش لوله پلی اتیلن , نباید از اره دندانه درشت ( اره نجاری ) استعمال کرد . استعمال از اره دستی دندانه ریز ( آهن بر ) , تنها برای برش لوله پلی اتیلن تا قطر ۱۰۰ میلیمتر مجاز است . برای برش لوله پلی اتیلن های قطر بالا , بایستی با دقت به گزینه اتفاق افتاده , از خودرو ها و ابزارهای اختصاصی برش لوله پلاستیکی استعمال شود . در طول برش لوله پلی اتیلن , جهت اثبات نگهداشتن لوله پلی اتیلن , نباید از گیره استعمال شود , فشار گیره , موجب توده شدن لوله پلی اتیلن و جراحت جداره آن در محل گیره می شود . در کار با خودرو برش لوله پلی اتیلن با ابزار اختصاصی , ضروری است راهبرد و سفارش های تولید کننده لوله پلی اتیلن مزبور در رابطه روش استعمال از این امکانات و نکات ایمنی , کاملاً رعایت شود .

برای برش لوله پلی اتیلن , بایستی از دستگاه هایی استعمال شود که دست‌کم براده و تراشه را در محل ساخت نماید . بعداز اتمام برش لوله پلی اتیلن , ضروری است با استعمال از سوهان مطلوب , تراز برش لوله پلی اتیلن را کاملاً مسطح کرده و تمام براده و تراشه را مستقل کرد تا مهیا برای جوش لب به لب شود .

نظافت کردن لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن :

گذشته از نصب لوله پلی اتلین , باطن و خارج رمز هریک از شاخه های لوله پلی اتیلن و رمز متعلقات و اتصالات پلی اتیلن , بایستی با پارچه کم آب و کاملاً پاک شود .

[/src]http://www.looleh.ir

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید